Nyár végi visszatekintő – Éld át! Hittantáboraink 2024-ben

Elérkezett a vakáció vége is. Ne feledjük, a sok szép emlék mellett a nyári szünet elején még táboroztak is hittanosaink közül jónéhányan! Hagyományosnak nevezhető gyülekezetünkben, hogy az alsós hittanosok napközis, a felsős és középiskolás korosztály pedig ott alvós táborba jöhet a nyár folyamán az egyházközség szervezésében. Így lehetett Isten kegyelméből idén is.

Június 24-28. hétfőtől péntekig a napközis tábor várta a 14 gyermeket, akiket 7 állandó (Andrási Károlyné Tóth Franciska Ilona, Battyáni Kinga, Bódis Lászlóné, Karlovics Józsefné, Marián Zsóka, Varga Zsófia és Jakab István) és több alkalmi segítő-szolgálattevő (Karlovics Andrea, Sladjana Lugonja) látott el minden szükséges és jó dologgal. Felsorolni is nehéz lenne, hogy mennyi élményben lehetett részünk; de néhány emlék erejéig kísérletet teszünk:

A táborba érkezéskor a barátok köszöntése után játék és néhány finom falat elköltése után közös énekléssel hangolódtunk rá a „kreatív hittanórára”, az aktuális napi bibliai történetünkre. Ebben idén is Andrási Károlyné Tóth Franciska Ilona lelkésznő (Lábod) volt segítségünkre. Érdekes játékok következtek ebédig, melyet a közeli Dolo Pizzéria és Étteremben költhettünk el.

A délután csendes pihenővel indult és kézműveskedéssel folytatódott. De a délutánok folyamán lehetett részünk arcfestésben, sportos vetélkedőben, megkóstolhattuk Anderné Marika néni híresen finom lángosát (innen is köszönjük!) és természetesen péntek délután idén is a nagyatádi strandon zártuk a hetet.

Július első 5 napjában a felsős-ifis korosztályba tartozó 11 gyermek táborozását 3 felnőtt szolgálattevő (Gulyás Krisztina, Lukács Anikó és Jakab István) segítette Kastélyosdombón, a Kammerer Vendégházban. Idén új tábor-helyszínt ismerhettünk meg. Nem bántuk meg! A bibliai történet-feldolgozásokat kreatív és játékos módon a finom reggelit követő közös éneklés után idén is Franciska néni vezette.

Fürödtünk helyben a medencében és a barcsi strandon is, sütöttünk szalonnát, bicikliztünk a Dráva partján, túráztunk a horvát Papuk nemzeti parkban (köszönjük Rigó Koppány segítségét!), elfáradtunk a MecseXtrém Parkban Pécsett… -, hogy csak néhány dolgot említsünk! Szóval idén is emlékezetesen telt a tábor!

Istennek legyen hála mindezért!

Adjunk Őneki hálát 2024. szeptember 1-én vasárnap 10 órakor az istentiszteleten, melyen kérjük is áldását a 2024-2025-ös tanévre is!

Szeretettel várunk mindenkit! (A diákokat és szüleiket különösképpen is nagy szeretettel!)

SDG – Sloi Deo Gloria! – Egyedül Istené a dicsőség!